همه چیز درباره پاوربانک ها

در این وبلاگ قصد دارم به تمام مباحث و موضوعات برای خرید یک پاوربانک بپردازم و همه چیز درباره پاوربانک ها را با شما به اشتراک بگذارم.

همه چیز درباره پاوربانک ها

در این وبلاگ قصد دارم به تمام مباحث و موضوعات برای خرید یک پاوربانک بپردازم و همه چیز درباره پاوربانک ها را با شما به اشتراک بگذارم.

همه چیز درباره پاوربانک ها
طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تعمیر پاور بانک - تعمیر پاوربانک - تعمیرات پاور بانک

پاوربانک همانند دیگر محصولات الکترونیکی نیاز به تعمیر دارند که شرکتهایی با در دست داشتن ابزارهای حرفه ای تعمیر و تخصص در زمینه تعمیر پاور بانک این امکان را فراهم ساخته تا انواع پاوربانک را تعمیر کند و از آنها تست سلامت بگیرد.

پاور بانک ها در واقع باطری ها قابل شارژ هستند که با مدار شارژ خود در یک باکس قرار می گیرند، آن ها به شما اجازه می دهند که انرژی الکتریکی را ذخیره کنید و در زمان لازم از آنها استفاده کنید. امروزه استفاده از پاوربانک یک امر معمولی می باشد که بسیار پرکاربرد و ضروری می باشد. پاوربانک می تواند موبایل، تبلت و پخش کننده ها پرتابل را چندین بار شارژ کنن (بستگی به میزان میلی آمپر پاوربانک) از پاوربانک می توان برای تمام دستگاه هایی که تغذیه آنها دارای پورت یو اس پی با ولتاژ 5 ولت است استفاده کرد. 

بعضی از شرکتهای تولید پاوربانک نیز اقدام به تولید پاوربانک با دو ولتاژ 5 ولت و 19.5 ولت کرده اند که از ولتاژ 5ولت برای شارژ دستگاههایی که با این ولتاژ شارژ می شوند استفاده می شود و از ولتاژ 19.5 ولت برای شارژ لپ تاپ و دستگاه هایی که نیاز به این ولتاژ دارند استفاده می شود. پاوربانک همانند دیگر محصولات الکترونیکی نیاز به تعمیر دارند که شرکتهایی با در دست داشتن ابزارهای حرفه ای تعمیر و تخصص در زمینه تعمیر پاور بانک این امکان را فراهم ساخته تا انواع پاوربانک را تعمیر کند و از آنها تست سلامت بگیرد.

تعمیر پاور بانک چه مواقعی مورد نیاز است؟ 

  • پاوربانک شارژ نمی دهد، این مشکل می تواند از برد یا باطری باشد که قابل تعمیر می باشد.

  • پاوربانک زود شارژ خالی می کند، این مشکل می تواند از برد پاوربانک و یا از باطری پاور باشد که با یک تست این مشکل شناسایی می شود.

  • پاوربانک شارژ صد در صد را نشان می دهد ولی خروجی شارژ نمی دهد، این مشکل از برد اصلی می باشد که قابل تعمیر است.
  • پاوربانک با اتصال به شارژر شارژ نمی شود، این مشکل از دو بخش می تواند ایجاد شود بخش ورودی شارژ و بخش مدار شارژ.
  • پاوربانک خروجی یک آمپر دارد ولی مدت زمان شارژ دهی کم است، این مشکل از حقیقی نبودن آمپر می باشد که با افزایش جریان از روی برد مشکل حل می شود.
  • پاوربانک در حالت شارژ قطع می کند، این خرابی در پاوربانک از مدار کنترل شارژ می باشد که با تعمیر مدار مشکل حل می شود.
  • پاوربانک دیر شارژ می شود، این مشکل از مدار شارژ پاوربانک می باشد. 
  • پاوربانک شارژ نمی شود، این مشکل از مدار شارژ می باشد.
  • فست شارژر پاوربانک کار نمی کند، این مشکل از مدار کنترل شارژ می باشد. 
  • پاور آی کیو پاوربانک کار نمی کند، این مشکل از مدار کنترل شارژ می باشد.
  • پاورکور اسپید (PowerCore Speed) پاوربانک کار نمی کند، این مشکل از مدار کنترل می باشد. 
  • پاوربانک گوشی های اندروید را شارژ می کند ولی گوشی آیفون را شارژ نمی کند، این مشکل در بخش کنترل شارژ و تشخیص شارژ می باشد که با تعویض ای سی مشکل حل می شود.
  • پاوربانک شارژ نمیکند، این مشکل می تواند از چند بخش باشد یک سوکت خروجی، دو مدار شارژ، سه باطری، که هر یک با تعمیر قابل حل می باشد.
  • پاوربانک با اتصال به شارژ شارژ می شود ولی با قطع شارژ روشن نمی شود، این مشکل از باطری و یا از مدار شارژ می باشد.

تعمیر پاور بانک برای چه قسمتهایی از پاور بانک انجام می شود؟  

 

  • روشن نشدن پاوربانک
  • تعمیر پورت USB پاوربانک
  • تعمیر و تعویض باطری های پاوربانک
  • تعویض پورت یو اس بی پاوربانک
  • رفع مشکل شارژ نکردن پاوربانک
  • تعمیر مدار شارژ پاوربانک
  • رفع مشکل خالی کردن شارژ باطری
  • تعمیر دکمه پاور  پاوربانک
  • تعویض برد پاوربانک
  • رفع مشکل دیر شارژ شدن پاوربانک
  • تعویض سوکت شارژ
  • تعمیر سوکت یو اس بی
  • تعمیر نشانگر شارژ پاوربانک
  • تعمیر کلید شیک پاوربانک
  • تعمیر پنل خورشیدی پاوربانک
  • تعمیر وایرلس پاوربانک

برای استفاده از پاور بانک باید چکار کنیم؟ 

نحوه ی تعمیر پاور بانک - تعمیر پاوربانک - تعمیرات پاور بانک

همراه داشتن یک پاور بانک بسیار اطمینان بخش خواهد بود .خصوصا وقتی بیرون از خانه هستید و به پریز برق دسترسی ندارید. پاور بانک شما را مطمئن میکند که وسیله الکترونیکی تان ( موبایل ، تبلت ، لپ تاپ  ، دوربین دیجیتال عکاسی ویا GPS ) هرگز بدون شارژ نمی ماند . هرچند برای شارژ وسیله شما در حین حرکت،  ابتدا خود پاور بانک باید شارژ باشد .

روش شارژ کردن و استفاده از پاور بانک تنها چند قدم ساده است که برایتان بازگو میکنیم .

همراه هر پاوربانک یک کابل با دو سرکانکتور( زائده فلزی جهت اتصال ) هست :

 

1- کابل را به پورت Micro USB متصل کنید

یک پاوربانک دارای دو درگاه اتصال میباشد . یک پورت یا همان درگا ه USB و یک درگاه Micro USB .  کابل موجود همراه پاور بانک را از طرف کانکتور میکرو یو اس بی به درگاه متناظر روی پاور بانک وصل کنید . انتهای دیگر سیم که یک کانکتور USB است را میتوانید به یک دوشاخه برق آداپتور دیواری که درگاه USB دارد( تمام موبایل های دارای این دوشاخه هستند )  و یا به  خروجی USB یک کامپیوتر وصل  کنید .

یه ترفند ساده :

  • پورت Micro USB ( متناظرکانکتور کوچکتر ) برای اتصال پاور بانک به برق و شارژ شدن خود پاور بانک استفاده میشه
  • پورت USB(متناظرکانکتور بزرگتر ) برای اتصال پاور بانک و شارژ کردن موبایل یا سایر وسایل الکترونیکی شما استفاده میشه.

 2- کانکتور USB انتهای کابل را به یک منبع تغذیه متصل کنید

دو راه برای شارژ پاور بانک شما و اتصال آن به منبع تغذیه وجود دارد :

  • استفاده از یک آداپتور دیواری با پورت USB و اتصال آن به پاور بانک و استفاده از برق شهری .
  • استفاده از پورت USB روی کامپیوتر ، لپ تاپ و حتی شارژر ماشین ، که در این صورت باید مطمئن باشید که این وسایل که حالا منبع تامین انرژی پاور بانک شما هستند ، حتما روشن باشند . در صورت خاموش بودن آنها ، پاور بانک شارژ نمی شود.
  1. شارژ شدن پاور بانک

به محض اینکه پاور بانک شما به یکی از منابع تامین برق ذکر شده ، متصل شد ، یک نشانگر ( چراغ )LED  روی پاور بانک شما شروع به چشمک زدن میکند .این چراغ نشان میدهد که پاور بانک شما در حال دریافت انرژی و در حال شارژ شدن می باشد. وقتی شارژ پاور بانک  کامل میشود ، LED ثابت شده، خاموش شده  و یا رنگ آن تغییر میکند ( در انواع پاور بانکها متفاوت است).

برا ی شارژ پاور بانک بطور کامل  ، بسته به نوع و ظرفیت پاوربانک باید آنرا چند ساعتی به منبع ، وصل کرد.

  • معمولا بین دو الی 4 ساعت شارژ یک پاور بانک از طریق برق شهری طول میکشد و حدودا دو برابر این زمان برای شارژ شدن از طریق کامپیوتر و یا لپ تاپ تان زمان لازم دارد .
  • وقتی پاور بانک روشن و در حال استفاده شدن است ، چراغ آن  آبی / سبز است .

هنگامیکه در حال شارژ شدن است  نارنجی/ زرد وبه رنگ  قرمز زمانی که نیاز به شارژ شدن دارد.

  1. شارژ وسیله شما

زمانیکه پاور بانک شما شارژ شد ، آماده اتصال به هر وسیله الکترونیکی نظیر موبایل شما خواهد بود. هر کابلی که همیشه برای شارژ موبایلتان استفاده میکردید( کابلی که به یک آداپتور قابل جدا شدن وصل بود ) ، از همان برای شارژ توسط پاور بانک میتوان استفاده کرد. در غیر این صورت همراه هر پاور بانک کابل مخصوص شارژ وجود دارد .

کابل را از طرف کانکتور USB ( کانکتور بزرگتر ) به پاور بانک و از طرف کانکتور Micro USB ( کانکتور کوچکتر ) به موبایل خود متصل کنید. سپس دکمه روشن (power)  پاور بانک را بزنیدتا چراغ روی پاور بانک روشن شود. حالا روی موبایل خود پترن یا همان تصویر همیشگی در هنگام شارژ شدن را مشاهده میکنید. موبایل شما در حال شارژ شدنه ! به همین سادگی!!

 

شرکتهایی که در زمینه تعمیرات پاور بانک هستند معمولا چه مدلهایی را تعمیر می کنند؟ 

شرکتهای تعمیر پاور بانک - تعمیر پاوربانک - تعمیرات پاور بانک

تعمیر پاور بانک اپل، تعمیر پاور بانک ای دیتا، تعمیر پاور بانک انکر، تعمیر پاور بانک زندیور، تعمیر پاور بانک ریمکس، تعمیر پاور بانک روموس، تعمیر پاور بانک تسکو، تعمیر پاور بانک شیائومی، تعمیر پاور بانک اپیسر، تعمیر پاور بانک ایسوز، تعمیر پاور بانک آرون، تعمیر پاور بانک بیو، تعمیر پاور یانک کنیون، تعمیر پاوربانک گریفین، تعمیر پاوربانک کملیون، تعمیر پاوربانک دیتاکی، تعمیر پاوربانک دوراسل، تعمیر پاوربانک انرژی سیستم، تعمیر پاوربانک فراسو، تعمیر پاوربانک فلای پاور، تعمیر پاوربانک جنیوس، تعمیر پاوربانک هوآوی، تعمیر پاوربانک هانت کی، تعمیر پاوربانک ای واک، تعمیر پاوربانک کینگ مکس، تعمیر پاوربانک پاوربانک کنفولن، تعمیر پاوربانک لپو، تعمیر پاوربانک مایکروسافت، تعمیر پاوربانک پی ان وی، تعمیر پاوربانک پرودا، تعمیر پاوربانک سادیتا، تعمیر پاوربانک ایکس انرژی، تعمیر پاوربانک سامسونگ، تعمیر پاوربانک سیلیکون پاور، تعمیر پاوربانک سونی، تعمیر پاوربانک خورشیدی تی پی لینک، تعمیر پاوربانک ووپاو، تعمیر پاوربانک آی واک، تعمیر پاوربانک وبائو، تعمیر پاوربانک ADATA، تعمیر پاوربانک Anker، تعمیر پاوربانکZendure، تعمیر پاوربانکRemax، تعمیر پاوربانکRomoss، تعمیر پاوربانک TSCO، تعمیر پاوربانک MI، تعمیر پاوربانک PRODA، تعمیر پاوربانکiWalk، تعمیر پاوربانکKonfulon، تعمیر پاوربانک ARUN، تعمیر پاوربانک Microsoft، تعمیر پاوربانکWopow، پاوربانک SONY

 

 

 

 

  • ۹۸/۰۸/۰۶
  • مهدی فتح اله زاده

نظرات (۳۳)

سلام دوست عزیز من یک پاور بانک شیائومی 10000 دارم و هنگامی که فوول شارژر بود کمی آب خورد و پس از این موضوع دیگر نه شارژر می شود و نه گوشی را شارژر می کند آیا قابل تعمیر است؟

 سپاس 

پاسخ:
سلام اگر باتری های پاور سالم باشه قابل تعمیر هست. حتما به نمایندگی مراجعه کنید باید چک بشه

سلام جایگاه یو اس پی لق است آیا قابل تعمیر هست

با سلام

پاور بانک veriمدل10000 یهویی از کار افتاد و دیگه روشن نمیشه ولی کابل برق رو وصل میکنی و بعد پاور رو به موبایل وصل میکنی شارژ میکنه آیا قابل تعمیر است یا نه و برای تعمیر کجا باید مراجعه کنیم باتشکر

سلام خوب هستید؟

پاور بانک من ۵۰۰۰ هست سیم هاش کنده شده میخواستم اگه میشه برام درست کنید

من یک پاوربانک 20000دارم که مدتیست باد کرده خواستم بپرسم آیا تعمیر میشه یا نه در ضمن خطر منجر شدن داره؟

سلام خسته نباشید ببخشید من یه پاوربانک دارم کامل شارژ میشه وقتی میزنم که گوشی رو شارژ کنه یکم داغ میکنه هی قط و وصل میکنه خودش مشکلش چیه

سلام خسته نباشید 

من اشتباها جای مثبت و منفی شارژر رو برعکس به ورودی پاور بانکم زدم الان دیگه روشن نمیشه مشکلش چیه ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام من با یه پورت پاوربانک داشتم باطری لب تاپ تست میکردم یهویی یشوک خورده صدای منفجر شدن اومد از داخل پاور بانک وکلا قطع شد وقتی به برق شهری وصل میشه شارژ میشه ولی خرروجی نداره پاوربانک بازکردم ولی هیچ اثری از سوختگی و بو نبود

سلام من یک پاور بانک اپل 6000mAhدارم چندین سال که دارمش دوسال سه سالی هست ازش استفاده نکردم الآنم شارژ کامل میشه پاور ولی وقتی به گوشیم وصل میکنم شارژ می‌کنه بعد چند ثانیه خاموش میشه گوشی خودم شیامی ردمی 8و به گوشی سامسونگ جی 2هم وصل کردم همینطوری شد ممنون میشم راهنماییم کنید

درود به شما استاد... پاور بانک ریمکس 10000دارم ولی متاسفانه ته شارژر که به پاور وصل میشه لق میباشد و با دست فشار بدیم بکار میاد... لطفا راهنمایی کنید.... با سپاس 

سلام خسته نباشین میخاستم ببینم باتری پاور انرجایز بندرعباس کجا میشه تهییه کرد؟مرسی 

سلام خسته نباشید مهندس.من یک پاوربانک دارم احتمالا شیاومی هستش ۲۰/۰۰۰  ال ا دی هاش روشن نمیشد باز کردم و سیمهاش کنده شد .سیمهاشو جابه جا زدم بردش داغ کرد و احتمالا سوخت. ولی باتری هاش مطمعنا سالم هست و جنس خوب هست ایا راهی هست دوباره من این رو درست کنم .چکارکنم.تشکرازشما

سلام.پاور بانک پرودا ۳۰۰۰۰ دارم.شارژش کامل و ۱۰۰ درصده.ولی شارژ نمیکنه.باید دکمه خاموش و روشنش رو نگه دارم تا شارژ کنه.مشکلش چیه؟؟ممنونم

  • حسام الدین تقی بخش
  • سلام پاوربانکم شارژرنداشت از ادابتور۹ولت استفاده کردم  حالا گوشیم شارژنمیکنه

    از۴تاال ای دی ۱دونش روشن میشه بازش کردم ۲تاباطری داره یکیشون سوراخ 

    شد میخواستم ببینم تعمیر میشه این....ممنون از راهنمایتون،،،،،،،

    سلام یه پاوربانک ۲۰۰۰۰هوکو دارم کلا شارژ نگه نمیداره خیلی ضعیفه انگار۵۰۰۰هست کجامیتونم بدم تعمیرکنن درستش کنن؟؟

    سلام خسته نباشین

    من پاوربانک 20000رموس دارم گوشب رو شار نمیکنه زود باطریش خالی میشه.زیاد هم کارکرد نداره ازونجایی که خریده بودم برمش قبول نکردن چظور بفرستم خدمتتون تعمیرش کنین؟

    ۵ تا پاور بانک مختلف دارم

    کسی میدونه کجا باید تعمییر کنم

    09363737510

     

    واتساپ برام پیام بزارید

    ادرس بدید 

    مرسی تشکر

    دوستدار شما بهنام

  • سعید فاروقی فر
  • سلام و خسته نباشید

    بنده یک پاوربانک شیائومی 20000 دارم که خودش کامل شارژ می شه ولی موقع شارژ دادن به گوشی قبلا تو 70% قطع می کرد و وقتی دکمه بغل را می زدم و یا به بار کابل شارژ را قطع و وصل می کردم ادامه می داد تا 100 بشه..

    چند وقتی هست که دو سه درصد شارژ می کنه بعد قطع می شه. با هر بار زدن دکمه پاور چند درصد شارژ می کنه بعد دوباره قطع می شه...

  • حنظله جزینی زاده
  • سلام

    پاوربانک من باد کرده ولی اصلا کارییش به هم نریخته

    چکار کنم 

    09137571600 

    با سلام یه پاوربانک ۱۰۰۰۰ سامسونگ با قابلیت شارژ وایرلس دارم الان شارژ مشیه ولی تا میزنمش به گوشی اول علامت شارژ شدن میاد بعد چند ثانیه قطع میشه و و دیگه شارژ نمیکنه چیکارش کنم ؟لطفا راهنماییم کنید

    ۰۹۰۱۳۲۸۴۱۲۱

    سلام من یه پاور بانک ۲۰ هزار ای دیتا دارم

    گذاشته بودمش شارژ صبح ورش داشتم انقدر داغ شده بود که سریع از برق درش اوردم

    اما دیگه نه روشن میشه نه شارژ میکنه نه شارژ میشه

    سوخته؟ مگه میشه؟

    سلام باعرض پوزش:

    هنگامی که پاوربانک به گوشی متصل است بعد یه تایم کوتاه مدت خاموش میشه،میشه لطفا دلیل ونحوه رفعش رو راهنمایی بفرمایید.ممنون میشم

    لطفا واسه بار هزاروم چگونه مشکل شارژ پاوربانک که بعد تایمی قطع میشه چیه؟بازم لطفا

    سلام و خسته‌نباشید ،من در حال استفاده از پاوربانک بودم و بطور کامل کار میکرد اما بعد از اینکه سیم رو جدا کردم که به دوستم بدم نه گوشی اونو شارژ کرد و نه دیکه گوشی منو ،بلکه کامل از کار افتاد و شارژش خالی شد،دوباره به شارژ زدم چراغ شارژ روشن میشه اما شروع به شارژ نمیکنه ،مشکل از چیه؟قابل درست شدن هست؟

    مال منم فقط کامل پر نمیشه

    http://ghanoonekar.com/ ممنون

  • http://ghanoonekar.com/
  • http://ghanoonekar.com/

    https://webctc.ir/%d8%a2%db%8c-%d8%aa%db%8c/

  • https://mellikar.com//
  • https://mellikar.com//

  • Mohammad aref abbasi
  • پاور بانک روموس دارم یک مقدار بادکرده گویا
    قابل تعمیر هست؟

    و ایا نمایندگی هم داره ؟

     

    سلام من یک پاور بانک را با شارژ فندکی ماشین خواستم شار ژ کنم به محض وصل کردن کابر اتصالی کرد و دیگر روشن نمی‌شود امکان تعمیر آن وجود دارد

    پاور بانک من پورت یواس بی و ایفن داره ولی فقط اندروید رو شارژ میکنه باید چیکارش کنم

    سلام

    عزیز جان شما انشالله که داوران درست میشه بعید می‌دونم مشکل خاصی داشته باشه

    حالا بعد اینکه به امید خدا پاورت درست شد باید از یه شارژر فندکی اصل و با سیم‌های قوی استفاده کنی. من چندتایی دارم اگر خواستی با شماره پایین تماس بگیر با قیمت منصفانه در خدمتت هستم.

    موفق باشی.                     آرش سبکبار : ۰۹۲۳۱۲۷۷۳۴۳

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی