همه چیز درباره پاوربانک ها

در این وبلاگ قصد دارم به تمام مباحث و موضوعات برای خرید یک پاوربانک بپردازم و همه چیز درباره پاوربانک ها را با شما به اشتراک بگذارم.

همه چیز درباره پاوربانک ها

در این وبلاگ قصد دارم به تمام مباحث و موضوعات برای خرید یک پاوربانک بپردازم و همه چیز درباره پاوربانک ها را با شما به اشتراک بگذارم.

همه چیز درباره پاوربانک ها
طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 بهترین پاوربانک - بهترین پاور بانک های 2019

بهترین پاور بانک های 2019 را می شناسید؟ توجه داشته باشید که تنوع محصولات در بازار ما در مقایسه با نسخه های بازار جهانی بسیار کمتر است از این رو قرار گرفتن برند های محدود یکی از مواردی است که قبل از خرید باید به آن توجه داشته باشید. حال قصد داریم به معرفی چند مدل از بهترین پاوربانک های موجود در بازار بپردازیم. توجه داشته باشید که همراه خرید یک پاور بانک گران قیمت به منظور بهترین انتخاب برای شما به شمار نمی رود.

 

پاور بانک چیست ؟

پاور بانک UPS (منبع برق اضطراری) بسیار کوچک و قابل‌حملی است و همانند بیشتر انواع UPSها، حداقل یک باتری داخلی و یک مدار شارژ و دشارژ دارد. پاور بانک‌ها در اَشکال و اندازه‌های مختلفی وارد بازار شده‌اند و معمولا با شارژرهای USB شارژ می‌شوند و ازطریق پورت USB می‌توانند سایر دستگاه‌ها را شارژ کنند.

پاور بانک برای هر وسیله‌ی دارای پورت شارژ USB مناسب است. برخی از این دستگاه‌ها عبارت‌اند از: دوربین‌های دیجیتال، انواع دوربین مداربسته‌ی بی‌سیم، دوربین وای‌فای، دوربین مداربسته‌ی سیم‌کارت‌خور، دوربین ورزشی، دوربین خودرو، بلندگوهای قابل‌حمل، سیستم‌های GPS، پخش‌کننده‌های MP3، گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها.

بهترین پاوربانک های 2019 کدام‌اند؟

این روزها همگان پس از خرید گوشی همراه یا تبلت بدون شک به دنبال پاوربانکی با کیفیت می‌گردند تا بتوانند بدون همراه داشتن انواع شارژر دستگاه خود را شارژ کنند. پاوربانک‌های متنوعی با ظرفیت‌هایی همچون 2000، 5000 و یا بیشتر در بازار موجود است که شما می‌توانید با توجه به ظرفیت باتری دستگاه خود پاوربانک موردنظر را خریداری کنید. اما قبل از خرید حتما سوالاتی مانند کدام یک از برندهای پاوربانک بهتر است؟ و یا بهترین پاوربانک موجود در بازار کدام‌اند؟ ذهن شما را به خود مشغول می‌کند بنابراین ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین پاور بانک‌ های 2019 را بشناسید و با خیال آسوده آن‌ها را خریداری کنید.

 

با لیستی از بهترین پاور بانک های 2019 آشنا شوید:

Xiaomi Mi v2 10000mAh :

این پاوربانک ساخت شیائومی دارای ظرفیت 10000 میلی‌آمپرساعت بوده و تنها 14 میلی‌متر ضخامت دارد. باتری آن از نوع لیتیوم‌پلیمری است که می‌توانید با آن iPhone 6 را تا 3.7 بار شارژ کنید. جنس آن آلومینیومی بوده و  در برابر  خط‌و‌خش و رنگ‌پریدگی مقاوم است. این پاوربانک با ضخامت 14 میلی‌متری و وزن 228 گرم بسیار سبک و خوش‌دست است. این پاوربانک قابلیت شارژ ورودی و خروجی سریع را دارد و در مدت حدود 4 ساعت کاملاً شارژ می‌شود. این پاوربانک دارای سیستم تشخیص هوشمند ولتاژ خروجی (FitCharge) و سیستم حفاظت 9 لایه‌ی شیائومی از جمله محافظت در برابر افزایش دما، ولتاژ شدید، اتصال کوتاه و غیره است.

بهترین پاور بانک های 2019 - پاوربانک شیائومی می 10000 نسخه 2

 


Energizer UE10015CQ 10000mAh :

پاوربانک مذکور ساخت شرکت انرجایزر دارای ظرفیت 10000 میلی‌آمپرساعت بوده و باتری آن از نوع لیتیوم‌پلیمری است. این پاوربانک دارای دو خروجی جهت شارژ همزمان دو دستگاه است. یکی از این خروجی دارای تکنولوژی Qualcomm Quick Charge 3 است که می‌تواند گوشی یا تبلت‌های پشتیبانی کننده از این تکنولوژی را با سرعت بسیار بالایی شارژ کند. همچنین این پاوربانک دارای دو ورودی microUSB و USB-TypeC جهت راحتی بیشتر است. در صورت استفاده از شارژر قدرتمند با استفاده از ورودی USB-C این پاوربانک با سرعت بسیار بیشتری شارژ خواهد شد. این پاوربانک در برابر ضربه و فشار تست شده‌است و دارای تکنولوژی PowerSafe جهت محافظت در برابر اتصال کوتاه و شارژ بیش از حد گوشی شما است. وزن این پاوربانک 225 گرم بوده و همراه آن کابل میکرو USB و USB-C نیز عرضه می‌گردد. ابعاد آن نیز 13.5x7x1.3 سانتی‌متر است.

Energizer UE10015CQ 10000mAh - بهترین پاوربانک - بهترین پاور بانک های 2019


Romoss Sense 15 15000mAh : 

اگر به دنبال پاوربانکی با ظرفیت بالا و در حین حال سبک هستید Romoss sence 15 انتخاب مناسبی است. این پاوربانک با ظرفیت اسمی 15,000mAh از جنس پلاستیک سخت و دارای 302 گرم وزن بوده و ابعاد آن 21.5 × 65 × 139 میلی‌متر است. در این پاوربانک دو درگاه خروجی تعبیه شده که یکی دارای شدت جریان 1 آمپر و دیگری دارای شدت جریان 2.1 آمپر است. جریان ورودی به این پاوربانک نیز 2.1 آمپر است که باعث می‌شود با سرعت نسبتاً بیشتری شارژ شود. این پاوربانک همچنین در برابر شارژ بیش از حد گوشی و دستگاه شما نیز محافظت شده است. باتری پاوربانک از نوع لیتیوم پلیمری بوده و نشانگر LED موجود در آن وضعیت شارژ را نشان می‌دهد.

بهترین پاور بانک های 2019 - بهترین پاوربانک - Romoss Sense 15 15000mAh

 


RAVPower RP-PB058 26800mAh :

 

پاوربانک RP-PB058 ساخت شرکت راوپاور با ظرفیت عظیم 16,750mAh، دارای 456 گرم وزن و ابعاد 172 × 32 × 22 میلی‌متر است. این پاوربانک دارای سه پورت خروجی مجهز به تکنولوژی iSmart 2.0 جهت تشخیص دستگاه‌های وصل شده و کنترل هوشمند خروجی جریان است. یکی از این پورت‌ها از نوع USB-C است که می‌توان از آن برای ورودی نیز استفاده کرد. در صورت استفاده از یک شارژر مناسب و ورودی USB-C می‌توانید این باتری عظیم را در مدت حدود 5 ساعت کاملاً شارژ کنید. با استفاده از این باتری می‌توانید برای مثال یک آیفون 7 را نزدیک به 10 بار شارژ کنید. مدار‌های این پاوربانک در برابر اتصال کوتاه و افزایش بیش از حد جریان محافظت شده‌اند. این پاوربانک مجهز به تکنولوژی Power Delivery است که از یک پروتکل شارژر بسیار سریع برای شارژ دستگاه‌ها استفاده می‌کند. با این پاوربانک حتی می‌توانید لپ‌تاپ‌های مجهز به USB-C یا یک نینتندو سوییچ را حتی در حال بازی شارژ کنید.

بهترین پاور بانک های 2019 - بهترین پاوربانک - RAVPower RP-PB058 26800mAh


شیائومی Mi Power Bank ۲ S : 

اگر در بازار به دنبال یک پاوربانک ارزان و سبک هستید تا به عنوان یک دستگاه پشتیبان در کوله شما باشد؛ پاوربانک Mi Power Bank ۲ S گزینه خوبی است.

این پاوربانک با ضخامت ۱۴.۲ میلی‌متر و وزن ۲۳۰ گرم از جنس آلومینیوم یکی از ظریف‌ترین پاوربانک‌های دنیا است. وزن و ضخامت این پاوربانک به اندازه اسمارت‌فون هواوی Mate ۲۰ Pro و شیائومی Mi Mix ۳ است.

این پاوربانک ظرفیتی ۱۰ هزار میلی‌آمپری و دو درگاه USB دارد که ورودی ۱.۵ یا ۲ آمپری با حداکثر شارژ سریع ۱۵ واتی به دست می‌دهد.

با ظرفیت پاوربانک شیائومی می‌توانید دو الی سه گوشی سامسونگ گلکسی اس یا آیفون را شارژ کنید. این شارژر ورودی چندان سریعی ندارد و مدت زمان طولانی برای شارژ شدن نیاز خواهد داشت.

از درگاه microUSB برای شارژ شدن استفاده می‌کند. با قیمت ۱۲ یورویی نباید هم بیشتر از این توقع داشت.

 بهترین پاور بانک های 2019 - بهترین پاوربانک - پاور بانک شیائومی Mi Power Bank ۲ S


سیگنت Laptop Power Bank:

پاوربانک قدرتمندی برای شارژ سریع لپ‌تاپ‌ها است. پاوربانک Cygnett Laptop Power Bank در دو ظرفیت ۲۰ و ۲۷ هزار میلی‌آمپرساعت عرضه شده است که مدل دوم می‌تواند سه لپ‌تاپ ۹ هزار میلی‌آمپری را شارژ کند.

در عمل، لپ‌تاپ مک‌بوک پروی ۱۳ اینچی را یک و نیم بار شارژ و مک‌بوک پرو ۱۵ اینچی را یک بار شارژ می‌کند.

شما سه خروجی در اختیار دارید که برای شارژ همزمان یک لپ‌تاپ، گوشی موبایل و تبلت مورد استفاده قرار گیرند. خروجی USB-C با قدرت ۳ آمپر، USB-C دیگری با خروجی ۲.۴ آمپر و در نهایت خروجی USB-A با قدرت ۲.۴ آمپر که برای شارژ سریع ۶۰ واتی طراحی شده‌اند.

اگر بخواهید با این پاوربانک گوشی تلفن همراه خود را فقط شارژ کنید؛ احتمالا ۶ یا ۷ بار شارژ می‌شود.

طبیعی است که وزن زیادی داشته باشد و اندازه آن بزرگ‌تر از دیگر پاوربانک شود، اما هنوز برای حمل مناسب است. شارژ کامل این دستگاه با ورودی ۳۰ وات نزدیک به ۵ ساعت طول می‌کشد که بسیار سریع‌تر از برخی پاوربانک‌های نام برده شده در این مطلب است.

 

 Laptop Power Bank - بهترین پاور بانک های 2019 - بهترین پاوربانک


 بلکین Valet Charger : 

بهترین پاور بانک های 2019 - بهترین پاوربانک -  بلکین Valet Charger

 

یک پاوربانک کوچک و جمع‌وجور دوست‌داشتنی است. از ترکیب رنگ مشکی و نقره‌ای سود می‌برد که زیبایی خاصی به آن داده و در کنار محصولات اپل بی‌ریخت به نظر نمی‌رسد.

این پاوربانک با وزن ۲۸۱ گرم می‌تواند از طریق درگاه‌های USB به Lightning گوشی‌های آیفون را شارژ و سر پلاستیکی بالای آن می‌تواند اپل واچ را به طور بی‌سیم شارژ کند.

شرکت بلکین می‌گوید ظرفیت ۶۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی این پاوربانک می‌تواند سه بار گوشی آیفون و هشت بار اپل واچ را شارژ کند. البته، در عمل این‌طور نیست و شاید دو بار آیفون XS Max یا اپل واچ سری ۴ شارژ شوند.

یک عیب بزرگ این پاوربانک، سرعت پایین شارژ این پاوربانک در مقایسه با نمونه‌های مشابه در بازار است. یک درگاه USB با قدرت ۱ آمپر دارد و همراه با یک کابل شارژ microUSB به USB عرضه می‌شود.

 


سخن آخر: 

به همراه داشتن یک پاوربانک قدرتمند می‌تواند شما را از هراس خاموش شدن لپ‌تاپ یا گوشی موبایل نجات دهد. ما بهترین پاور بانک های 2019 موجود در بازار را به شما معرفی کردیم تا دیگر نگران شارژ وسایل خود نباشید. ما شما را با بهترین پاوربانک ها آشنا می‌کنیم تا بتوانید با هزینه‌ی کم‌تر، پاوربانک با کیفیتی را تهیه کنید.
برای انتخاب پاور بانک مناسب بایستی انتظارات خود از یک پاوربانک را بدانید. به عنوان مثال اگر می‌خواهید دستگاه خود را چندین بار و در بازه‌های زمانی طولانی شارژ کنید، باید به ظرفیت پاوربانک یا همان میلی‌آمپر ساعت آن توجه کنید. یا اگر برای شما مهم است که چند دستگاه را به صورت همزمان شارژ کنید، بایستی به تعداد پورت‌های خروجی پاوربانک توجه کنید.

 

 

 

  • ۹۸/۰۷/۲۱
  • مهدی فتح اله زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی