همه چیز درباره پاوربانک ها

در این وبلاگ قصد دارم به تمام مباحث و موضوعات برای خرید یک پاوربانک بپردازم و همه چیز درباره پاوربانک ها را با شما به اشتراک بگذارم.

همه چیز درباره پاوربانک ها

در این وبلاگ قصد دارم به تمام مباحث و موضوعات برای خرید یک پاوربانک بپردازم و همه چیز درباره پاوربانک ها را با شما به اشتراک بگذارم.

همه چیز درباره پاوربانک ها
طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

پاور بانک خورشیدی - پاور بانک های خورشیدی - پاوربانک سولار

پاور بانک خورشیدی که به آن پاور بانک سولار نیز می گویند در حقیقت ابزاری است که به شما اجازه می دهد، با کمک نور خورشید برق مورد نیاز گوشی و تبلت خود را تامین کنید. مثلا فرض کنید که در کوهنوردی، شارژ گوشی و پاور بانک شما تمام می شود. مطمئنا در کوه خبری از پریز برق نیست اما نور خورشید مشکل شما را حل می کند چرا که به همراه خود یکی از پاور بانک های خورشیدی را دارید.

پاور بانک خورشیدی چیست؟

همان طور که از اسم این پاوربانک ها پیدا است، این وسایل نیروی خود را از خورشید تأمین می کنند. شما می توانید در طول پیک نیک یا سفر به مناطقی که دسترسی به برق در آن ها ممکن نیست، از این پاوربانک ها برای شارژ وسایل خود استفاده کنید. البته قبل از خرید این پاوربانک ها مطمئن شوید که نور خورشید در منطقه شما برای تولید برق با استفاده از آن، کافی باشد.

با وجود اینکه این پاوربانک ها می تواند بیشتر وسایل را به طور کامل شارژ کنند، اما توصیه می شود تنها در مواقع ضروری از آن ها استفاده شود. در ضمن این پاوربانک ها با استفاده از نیروی برق نیز قابل شارژ هستند.

در بیشتر مواقع استفاده از نیروی برق برای شارژ پاوربانک ها بهترین راه حل است؛ اما در مواقعی که دسترسی به برق وجود ندارد، استفاده از انرژی خورشیدی برای شارژ پاوربانک ها، بهترین راه حل ممکن است. در ادامه به معرفی پنج پاوربانک برتر می پردازیم. با ما همراه باشید.

چه موقع از پاور بانک خورشیدی استفاده می شود؟

حتما در شرایطی قرار گرفته اید که در آن، نیاز به استفاده از گوشی موبایل خود داشته اید اما، صدای نوتیفی اتمام باتری اعصاب تان را خرد کرده باشد و با خود آرزو کنید که ای کاش می توانستم، پریز برق را با خودم به همه جا ببرم! خب برای حل این مشکل پاوربانک هایی روی کار آمدند که با ظرفیت های مختلف، به شما کمک می کنند که هر جا که بخواهید پریز برق خود را با آن به این سو و آن سو بکشید.

اما اگر بخواهید به کوهنوردی بروید و یا چند روز خارج از شهر باشید ممکن است برای دسترسی به برق به مشکل برخورد کنید. اینجاست که باز هم دستتان از وسایل کمکی کوتاه می شود.

تنها راه حلی که در این شرایط به شما کمک می کند همیشه بتوانید از گوشی موبایل خود استفاده کنید این است که از پاور بانک های خورشیدی استفاده کنید.

پاور بانک خورشیدی - بهترین پاور بانک های خورشیدی - پاور بانک سولار

 

پاور بانک خورشیدی ضد آب و ضد ضربه

تا کنون برند های مختلفی وارد چرخه تولید پاور بانک خورشیدی شده اند که از جمله آن ها می توان تسلا را نام برد. معمولا پاور بانک های خورشیدی تسلا از جمله پاور بانک های خورشیدی ضد آب و ضد ضربه هستند و به شما کمک می کنند که در شرایط خاص، میزان آسیب پذیری کمتری داشته باشند.

 

پاور بانک خورشیدی همراه با پنل خورشیدی

اگر تا کنون در رسانه ها از امکان استفاده از نور خورشید برای تامین انرژی خبری شنیده باشید، قطعا دیده اید که از پنل های خورشیدی بزرگ برای تامین انرژی از خورشید استفاده می شود.

من با شنیدن نام پاور بانک خورشیدی به سرعت به یاد آن پنل های خورشیدی بزرگ افتادم اما در این پاوربانک های خورشیدی معمولا پنل خورشیدی کوچکی در سطح پاور بانک قرار داده اند که به شما کمک می کند که نور خورشید را به سمت پاور بانک هدایت کرده و آن را تبدیل به الکتریسیته و برق کنید.

نکات مهم هنگام خرید اینترنتی پاور بانک خورشیدی

پاوربانک خورشیدی همراه که معمولا برای شارژ کردن موبایل از آن استفاده می شود، هم اکنون در بازار آنلاین ایران و البته بازارهای داخلی به خوبی به فروش می رسد اما قبل از اینکه اقدام به خرید اینترنتی پاور بانک خورشیدی کنید به نکات زیر توجه کنید.

 

قیمت پاوربانک های خورشیدی

معمولا پاور بانک ها به تناسب ظرفیتی که دارند قیمت متفاوتی دارند اما هرچه شما ظرفیت بالاتری خریداری کنید و البته از برند مشهور تری بخواهید خرید کنید قیمت ها تفاوت خواهند داشت. بنابراین خوب است که قبل از خرید پاور بانک خورشیدی همراه، کمی در مورد قیمت ها بررسی کنید و سایت های مختلف را بررسی کنید.

در نهایت توصیه می شود از وب سایت هایی خرید کنید که دارای نماد اعتماد الکترونیک هستند و شهرت دارند.

برند های پاور بانک خورشیدی موبایل

معمولا هر شرکتی که اقدام به تولید پاوربانک صرفا برقی کرده است، نمونه پاور بانک های خورشیدی آن را هم ارائه می دهد. شاید شرکت ها کمی دیر بجنبند اما معمولا برترین ها دارای این قلم محصول هم هستند اما از جمله بهترین برند ها می توان به سامسونگ، تسلا، شیائومی، سیلیکون پاور، اپیسر و...

پاور بانک سولار - پاور بانک های خورشیدی - انواع پاور بانک خورشیدی

هشدارهایی که باید راجع به پاور بانک خورشیدی بدانید:

  • هر چند در بیان ویژگی های برخی از پاوربانک های خورشیدی می توان گفت که ضد آب و ضد ضربه و مقاوم نسبت به غبار هستند اما شما برای تست این محصول خود، هرگز دست به آزمایش های خود ساخته نزنید.
  • نکته بعدی اینکه، تا حد امکان و تا آن جایی که می توانید از پانل خورشیدی برای موقع ضروری استفاده کنید و ترجیحا تا پریز برق در اختیار دارید، برای شارژ کردن پاور بانک خورشیدی از برق استفاده کنید.
  • همیشه قبل از اینکه شارژ پاور بانک به ۰ درصد برسد، عملیات شارژ مجدد را انجام دهید تا دستگاه تان سالم تر باقی بماند.

 

 

  • ۹۸/۰۷/۲۸
  • مهدی فتح اله زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی