همه چیز درباره پاوربانک ها

در این وبلاگ قصد دارم به تمام مباحث و موضوعات برای خرید یک پاوربانک بپردازم و همه چیز درباره پاوربانک ها را با شما به اشتراک بگذارم.

همه چیز درباره پاوربانک ها

در این وبلاگ قصد دارم به تمام مباحث و موضوعات برای خرید یک پاوربانک بپردازم و همه چیز درباره پاوربانک ها را با شما به اشتراک بگذارم.

همه چیز درباره پاوربانک ها
طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

بیشتر پاور بانک های امروزی برای کسانی که به دنبال خرید پاور بانک ارزان هستند قیمت بالایی دارند. در این مطلب ارزان ترین پاور بانک های خوب و با کیفیت موجود در بازار را معرفی می‌کنیم.

10 پاور بانک ارزان قیمت و با کیفیت موجود در بازار + خرید آنلاین

باتوجه به اینکه امروزه کاربران موبایل، تبلت، پلیرها و سایر دستگاه‎های دیجیتال قابل شارژ استفاده‌های زیادی از گجت های خود می‌کنند، لذا مساله باتری و شارژ جزو مسائل حیاتی و مهم در استفاده از این وسایل خواهد بود. تصور کنید در جایی هستید که به برق شهری دسترسی ندارید و در عین حال نیز باید تماس تلفنی مهمی برقرار کنید و یا استفاده دیگری از دستگاه دیجیتال خود دارید، حالا چه می‌کنید؟ درست است بدون دسترسی به برق یا منبع انرژی تلاش شما بی‌فایده خواهد بود. اما داشتن یک شارژ همراه یا خرید پاور بانک می‌تواند مشکل را حل کند.

خرید پاور بانک ارزان / پاوربانک هوکو / hoco powerbank

امروزه با پیشرفت باتری‌های گوشی‌های هوشمند، پاور بانک‎ها نیز پیشرفت قابل توجهی در جهت توسعه باتری‌های خود داشته‌اند. اما مورد دیگری که در این زمینه مطرح می‌شود، قیمت بالایی است که این گجت ها دارند. در این راستا محصولات دیگر هم وجود دارند که از باتری‌هایی با ظرفیت کمتر برخوردار بوده و در عین حال کیفیت بالایی را هم ارائه می‌دهند. بله پاور بانک ارزان و باکیفیت هم در بازار برای کسانی که دنبال مراکز فروش ارزان ترین پاور بانک ها و فروش عمده پاور بانک ارزان هستند، موجود است. اگر به دنبال خرید ارزان ترین پاور بانک ها هستید، در ادامه با کسب اطلاعات در مورد 10 پاور بانک ارزان قیمت که می‌توانید آن‌ها را از فروشگاه پلازا تهیه کنید، روبه‌رو خواهید بود.

فهرست عناوین این مطلب:

  • خرید پاور بانک ارزان هویت مدل PB8001
  • خرید پاور بانک ارزان تسکو مدل TP 850
  • خرید پاور بانک ارزان جیبی ریمکس مدل PPP-15
  • خرید پاور بانک ارزان قیمت شیائومی مدل 2
  • خرید پاور بانک خوب و ارزان هوکو مدل UPB05
  • خرید پاور بانک ارزان جیبی انرجایزر مدل UE8003
  • خرید پاور بانک ارزان هوکو B29
  • خرید پاور بانک ارزان هوکو مدل B14
  • خرید پاور بانک ارزان جیبی ریمکس مدل RPL-32
  • خرید پاور بانک ارزان انرجایزر مدل UE8001M
  • پاور بانک ارزان سامسونگ مدل EB-PN920

 

قبل از پرداختن به 10 پاور بانک ارزان قیمت در صورت تمایل نیز می‌توانید ویدیویی را درباره 15 اشتباهی که عمر باتری شما را کاهش می‌دهند، مشاهده کنید و یا مقاله‌ای با همین عنوان را در پلازامگ بخوانید.


خرید پاور بانک ارزان هویت مدل PB8001

هویت یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه تولید تجهیزات جانبی موبایل و کامپیوتر است که برای آشنایی با کمپانی هویت می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید. پاور بانک هویت مدل PB8001 یکی از محصولات این شرکت است که با باتری قدرتمند 10000 میلی‌آمپرساعتی تغذیه می‌شود و می‌تواند گوشی‌هایی همچون آیفون 6 را حداقل سه بار شارژ کند. این پاور بانک خوب و ارزان 140 هزارتومنی به دو ورودی USB مجهز است که با ولتاژ ورودی و خروجی 5 ولت و جریان خروجی 1.0 و 2.0 امکان شارژ همزمان دو دستگاه را با هم فراهم آورده است. از خصوصیات ظاهری این پاور بانک باید به این نکته نیز اشاره کنیم که بر روی بدنه آن چراغ LED برای مشاهده وضعیت شارژ قرار داده شده است.

علاوه بر این‌ها نکته مهم در انتخاب این پاور بانک ارزان، برخورداری از وزن سبک و قابلیت حمل آسان است. درواقع این پاور بانک با وزن 209 گرمی و ابعاد 74.8×21.5×112.5 میلی متر به راحتی در داخل کیف قابل حمل خواهد بود. علاوه بر موارد یاد شده خوب است به سایر امکانات این پاور بانک همچون چهار چراغ LED برای نمایش میزان شارژ و چراغ قوه اضطراری اشاره کرد. اگر قصد خرید پاور بانک خویت مدل گفتنی PB8001  را دارید، می‌توانید آن را در رنگ‌های مشکی و آبی از فروشگاه پلازا تهیه کنید.

خرید پاور بانک ارزان تسکو مدل TP 850


تسکو یکی از برندهای ایرانی در زمینه تولید تجهیزات و لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل است. در این راستا می‌توانید در پلازامگ با مطلبی تحت عنوان با برند ایرانی تسکو آشنا شوید، اطلاعاتی را از این برند ایرانی بدست آورید. از این گذشته اگر بخواهیم در مورد پاور بانک تسکو TP 850 اطلاعاتی را در اختیار شما قرار بدهیم، اولین نکته مقاومت بالای این پاور بانک در برابر افتادن و آسیب احتمالی است. بدین سبب این ویژگی پاور بانک 10000 میلی‌آمپرساعتی تسکو باعث شده است تا این شرکت به داشتن چنین محصول مقاومی افتخار کند.

پاور بانک ارزان و باکیفیت تسکو مدل TP 85 بدنه‌ای از جنس پلاستیک ABS و سلیکون دارد و در برابر آب و همان‌طور که در بالا هم اشاره شد، ضربه مقاوم است. علاوه بر این‌ها باید بگوییم به مانند سایر پاور بانک‌های موجود در بازار، پاور بانک تسکو مدل TP 850 دارای ولتاژ ورودی و خروجی 5 ولت بوده و شدت جریان آن نیز 2.0 آمپر است و با این ویژگی‌ها با دستگاه‌هایی همچون موبایل، تبلت، پلیرهای مختلف و سایر دستگاه‌های دیجیتال سازگار خواهد بود. با داشتن ویژگی‌های برجسته و قیمت مناسب، این پاور بانک تسکو جزو 10 پاور بانک ارزان قیمت این لیست انتخاب شده است.

خرید پاور بانک ارزان جیبی ریمکس مدل PPP-15

یکی دیگر از 10 پاور بانک ارزان قیمت این لیست، پاور بانک ریمکس مدل PPP-15 است. این پاور بانک در حالی که از ظرفیت پایین 4000 میلی‌آمپرساعتی برخوردار است، اما ظاهر بسیار جذابی دارد و به شکل یک نوار کاست قدیمی است که باعث ایجاد حسی نوستالژیک در ذهن مشتریان و مخاطبین خود خواهد شد. با این حساب با این دستگاه که ارزان ترین پاور بانک این لیست است، می‌توانید از خاموش شدن ناگهانی دستگاه‌های دیجیتال خود در اثر تمام شدن شارژ جلوگیری کنید. گفتنی است که پاور بانک ریمکس مدل PPP-15 دارای وزن بسیار سبک 85 گرمی است که با ابعاد 100.2×63.7×9.9 میلی متر قابلیت حمل آسانی نیز دارد. اگر به دنبال خرید پاوربانک جیبی ارزان هستید، این مدل ریمکس گزینه مناسبی است.

گفتنی است که این محصول ریمکس از یک درگاه خروجی 2.1 آمپری برخوردار بوده و می‌تواند دستگاه‌های مختلفی همچون موبایل، تبلت و انواع پلیر را با سرعت قابل قبولی نیز شارژ کند. این پاور بانک نیز به مانند همه پاور بانک‌های استاندارد بر روی بدنه خود از چراغ LED سود می‌برد که این چراغ، کاربر را از میزان و وضعیت شارژ باقیمانده دستگاه مطلع خواهد ساخت. خب پس اگر به دنبال یک پاور بانک خوب و ارزان سبک، مقاوم و در عین حال با ظاهری فانتری هستید که نیاز روزانه شما را برآورده کند، دست به کار شوید و کافی است بر روی دکمه مشاهده و خرید از پلازا کلیک کنید.

خرید پاور بانک ارزان قیمت شیائومی مدل 2


چندی پیش ما در پلازامگ مطلبی را با عنوان «بهترین پاور بانک شیائومی کدام است؟» منتشر کردیم. در این مورد باید بگوییم که شاید نتوانیم دقیق مدلی را بهترین مدل پاور بانک معرفی کنیم اما هر کسی با بررسی نیازهای خود و انتظاراتی که از پاور بانک دارد، با کسب اطلاعات در مورد انواع آن‌‎ها می‌تواند بهترین پاور بانک ممکن را انتخاب کند. در این لیست ما پاور بانک ارزان قیمت شیائومی با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت را معرفی می‌کنیم که برای برآورده کردن نیازهای روزانه انتخابی مناسب است. بدنه این پاور بانک فلزی بوده و بر روی آن دکمه‌ای برای خاموش و روشن کردن دستگاه نیز تعبیه شده است.
درواقع پاور بانک ارزان شیائومی مدل 2 محصولی با کیفیت و با مقاومت بالا است و امکان شارژ دستگاه‌هایی همچون موبایل و تبلت‌های اندروید و iOS را برای کاربرانش فراهم کرده است همچنین ولتاژ خروجی 5.1 ولت و شدت جریان 2.1 آمپر از دیگر ویژگی‌های این پاور بانک ارزان قیمت شیائومی بوده و طراحی آن نیز به گونه‌ای است که از دستگاه در حال شارژ در برابر نوسانات جریان، گرما، میدان مغناطیسی و اتصالات کوتاه مراقبت‌های لازم را به عمل خواهد آورد. همچنین مقاومت بالا در برابر ضربه و خش نیز از دیگر دستاوردهای شیائومی است که در این محصول به خوبی خود را نشان می‌دهد. اگر می‌خواهید این پاور بانک ارزان قیمت شیائومی را به جمع گجت های خانگی خود اضافه کنید کافی است بر روی دکمه خرید از پلازا کلیک کنید تا به صفحه مربوطه هدایت شوید.

خرید پاور بانک خوب و ارزان هوکو مدل UPB05

پاور بانک هوکو مدل UPB05 محصولی با ظرفیت 10000 میلی‌آمپرساعت است که می‌تواند انتخابی مناسب برای آن‌هایی باشد که به دنبال یک پاور بانک خوب و ارزان هستند. با این حساب می‌توانید با استفاده از این پاور بانک به راحتی دستگاه‌های خود را شارژ کنید. این پاور بانک روی بدنه خود دارای دو درگاه USB است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید موبایل و تبلت خود را شارژ کنید.

جنس بدنه این پاور بانک ارزان 165 هزارتومانی از پلاستیک فشرده است که در برابر ضربه و صدمات احتمالی از مقاوت بسیار بالایی نیز برخوردار است. همچنین بر روی بدنه این پاور بانک یک نمایشگر LCD قرار دارد که کاربران بدین وسیله از وضعیت شارژ آن مطلع خواهند شد. همچنین بهره‌مندی از یک چراغ قوه اضطراری نیز از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

خرید پاور بانک ارزان جیبی انرجایزر مدل UE8003

پاور بانک انرجایزر مدل UE8003 با ظرفیت 8000 میلی‌آمپرساعت، محصولی زیبا و شیک است که در دو رنگ مشکی و طلایی نیز عرضه می‌شود. این پاور بانک با ظاهر مستطیلی خود ابعادی معادل 138x72x15.8 میلی متر دارد که بسیار ظریف بوده و به راحتی می‌تواند در کیف حمل شود. گفتنی است که بدنه پاور بانک انرجایزر مدل UE8003 دارای ویژگی ضد اثرانگشت بوده که این موضوع باعث شده است تا این محصول انرجایزر از طرفداران خاصی برخوردار باشد.
از نظر فنی نیز باید بگوییم که نوع باتری این پاور بانک خوب و ارزان لتیوم پلیمری است که ویژگی سبک بودن را برای این گجت به ارمغان می‎آورد. برخورداری از دو درگاه USB بر روی بدنه این دستگاه باعث شده است تا این گجت برای شارژ همزمان دو محصول انتخابی مناسب باشد. گفتنی است که پاور بانک انرجایزر مدل UE8003 از مقاومت بالایی در برابر نوسانات جریان، دما و اتصالات کوتاه برخوردار است و از دستگاه‌های وصل شده محافظت لازم را در حین شارژ به عمل می‌آورد. این پاور بانک با ویژگی‌های خاص خود انتخاب خوبی از لیست 10 پاور بانک ارزان قیمت ما محسوب می‌شود.

خرید پاور بانک ارزان جیبی هوکو B29

شاید برای شما هم قابلیت حمل و اندازه مناسب پاور بانک از ویژگی‌های قابل توجه در انتخاب یک پاور بانک باکیفیت و در عین حال اقتصادی باشد. پس اگر به دنبال یک پاور بانک با این خصوصیات هستید می‌توانید نگاهی به پاور بانک هوکو B29 بیندازید. درواقع شرکت هوکو در طراحی پاور بانک هوکو B29 این دو اصل را در طراحی رعایت کرده و در کنار همه این‌ها به ظاهر این محصول نیز اندیشیده است که در عین حال زیبا و کارآمد باشد. گفتنی است که وزن این پاور بانک 10000 میلی‌آمپرساعتی معادل 173 گرم است که قابلیت حمل آسانی نیز دارد و اگر به دنبال خرید پاور بانک ارزان جیبی هستید می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

از نظر فنی نیز باید بگوییم که پاور بانک خوب و ارزان هوکو B29 از دو درگاه خروجی با شدت جریان 1.0 و 2.0 آمپر پشتیبانی می‌کند و بدین سبب امکان شارژ همزمان دو گوشی هوشمند و همچنین تبلت را فراهم آورده است. بر روی بدنه این پاور بانک نیز چراغ LED قرار دارد که وضعیت شارژ آن را نشان می‌دهد. همچنین جالب است بدانید این پاور بانک از ویژگی شارژ هوشمند برخوردار بوده به‌طوری که اگر همزمان دستگاهی را به آن وصل کنید و همچپنین پاور بانک نیز به شارژ وصل باشد، اولویت با شارژ دستگاه خواهد بود.

خرید پاور بانک ارزان هوکو مدل B14

درست است که ظرفیت 8000 میلی‌آمپر ساعت ممکن است دیگر امروزه برای بسیاری از پاور بانک‌ها اندکی ناچیز باشد، اما باید بگوییم که با استفاده از این پاور بانک می‌توانید دوبار یک گوشی که ظرفیت باتری آن 4000 میلی‌آمپر ساعت است را شارژ کنید. از این‌ها گذشته دیگر نکته جالب در مورد پاور بانک هوکو مدل B14 قیمت مناسب و ظاهر جذاب آن است. برای خرید پاور بانک ارزان جیبی هوکو مدل B14 باید حدود 135 هزارتومان پرداخت کنید و در رنگ‌های بژ، صورتی و طوسی نیز قابل انتخاب خواهد بود.

بر روی بدنه این پاور بانک خوب و ارزان دو درگاه خروجی USB با مجموع شدت جریان خروجی 2.1 آمپر قرار دارد که امکان شارژ دستگاه‌های مختلف مانند موبایل، تبلت و پلیرهای مختلف را فراهم می‌آورد. همچنین شما می‌توانید دو دستگاه را به صورت همزمان نیز توسط این پاور بانک شارژ کنید. علاوه بر این برخورداری از یک نشانگر LED از دیگر مشخصه‌های این گجت است که وضعیت شارژ پاور بانک را نشان می‌دهد. وزن این پاور بانک 130 گرم است و به آسانی نیز قابل حمل خواهد بود.

خرید پاور بانک ارزان جیبی ریمکس مدل RPL-32

علاوه بر پاور بانک ریمکس مدل PPP-15 باید بگوییم که شرکت Remax محصولی دیگری در لیست 10 پاور بانک ارزان قیمت ما به نام RPL-32 نیز دارد. این پاور بانک خوب و ارزان به بدنه‌ای از جنس پلاستیک مجهز است. درواقع جنس پلاستیک بدنه RPL-32 از نوع پلاستیک ABS و PC بوده که ظاهری زیبا به بدنه آن بخشیده است. گفتنی است این پاور بانک ظرفیتی معادل 5000 میلی‌آمپرساعت دارد و با پشتیبانی از دو درگاه خروجی نیز قادر است دو دستگاه دیجیتال را همزمان با هم شارژ کند. همچنین مقاومت بالای این پاور بانک خوب و ارزان در برابر تغییرات دمایی، نوسانات جریان، اتصالات کوتاه و شارژ معکوس نیز قابل توجه است و باعث شده که این پاور بانک ارزان و باکیفیت به یکی از پرفروش‌ترین پاور بانک‌های بازار تبدیل شود.

همچنین پشتیبانی از ویژگی شارژ سریع از دیگر خصوصیات پاور بانک ریمکس مدل RPL-32 است که می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن دستگاه‌های شما را که مجهز به شارژ سریع کوالکام هستند را شارژ کند. همچنین بهره‌مندی از چراغ LED برای نشان دادن وضعیت شارژ، چراغ قوه اضطراری و همین‌طور دکمه خاموش و روشن نیز از دیگر ویژگی‌های این محصول ریمکس محسوب می‌شود. علاوه بر این‌ها خوب است اشاره کنیم پاور بانک یاد شده با به لطف بهره‌مندی از پردازنده داخلی قادر است دستگاه شما را در امنیت کامل شارژ کند. با این حساب اگر مشتاق خرید پاور بانک ارزان جیبی ریمکس مدل PPP-15 هستید کافی است که بر روی دکمه خرید کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی