همه چیز درباره پاوربانک ها

در این وبلاگ قصد دارم به تمام مباحث و موضوعات برای خرید یک پاوربانک بپردازم و همه چیز درباره پاوربانک ها را با شما به اشتراک بگذارم.

همه چیز درباره پاوربانک ها

در این وبلاگ قصد دارم به تمام مباحث و موضوعات برای خرید یک پاوربانک بپردازم و همه چیز درباره پاوربانک ها را با شما به اشتراک بگذارم.

همه چیز درباره پاوربانک ها
طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

انواع پاور بانک ارزان قیمت و با کیفیتی از برندهای معتبر دنیا تولید شده است. ذیگر نیازی نیست پاوربانک گران قیمت خریداری کنید. با ما همراه باشید تا در ادامه بهترین پاوربانک های ارزان موجود در بازار با قیمت کمتر از 200 هزار تومان را به شما معرفی کنیم.

پاور-بانک

 

همه چیز به شارژ نیاز دارد. کافی است همین حالا به دور و اطراف خود نگاهی بیندازید؛ گوشی موبایلی که در دست دارید، لپ تاپ، دوربین دیجیتال، تبلت و بسیاری از دستگاه‌هایی که وقت زیادی با آن سپری می‌کنیم، از قطعه‌ای به نام باتری تشکیل شده‌اند. تمام شدن باتری گوشی موبایل یکی از کابوس‌های کاربران این دستگاه است. در همین راستا این احتمال وجود دارد که هر آن شارژ دیوایس موردنظرتان تمام شده و کار شما ناتمام باقی بماند. در این میان پاوربانک به عنوان یک شارژر همراه می‌تواند در مواقع لزوم و اضطراری به کمک کاربر بیاید. با توجه به اهمیت و نقش پررنگ پاوربانک‌ها، امروزه مدل‌های گوناگون و متعددی را از آنها در بازار شاهد هستیم. در این مقاله قصد برآن است که بهترین پاوربانک‌ های ارزان موجود در بازار که می‌توان با قیمت کمتر از 150 هزار تومان خریداری کرد را معرفی کنیم؛ با ما همراه باشید.

 

عناوین این مطلب:

 

  • پاسخ به برخی سوالات رایج پیرامون پاور بانک
    • عمر مفید پاور بانک چقدر است؟ آیا به قیمت پاوربانک بستگی دارد؟
    • پاور بانک چند بار شارژ می کند؟
  • بهترین انواع پاور بانک ارزان قیمت خوب
  • پاور بانک موفی مدل Juice Pack Powerstation mini ظرفیت 2500 میلی آمپر ساعت
  • پاور بانک ارزان 5000 میلی آمپر ساعت هویت مدل HV-PB004X
  • شارژر همراه موفی مدل Powerstation duo ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت
  • پاور بانک ارزان قیمت تسکو مدل TP 839 ظرفیت 9000 میلی آمپر ساعت
  • پاور بانک ارزان و با کیفیت هوکو مدل B9 ظرفیت 7000 میلی آمپر ساعت
  • پاور بانک ارزان و خوب انرجایزر مدل UE8003 ظرفیت 8000 میلی آمپر ساعت
  • پاور بانک ارزان قیمت ای دیتا مدل PT100 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت
  • پاوربانک ارزان قیمت آوی مدل P83K ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت
  • شارژر همراه ارزان و با کیفیت تسکو مدل TP 850 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت
  • پاور بانک ارزان و خوب ریمکس مدل Proda Power Box ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

 

عمر مفید پاور بانک چقدر است؟ آیا به قیمت پاوربانک بستگی دارد؟

جواب این سوال برای مدل‌های مختلف پاور بانک و اجزای سازنده و کیفیت تولید، متفاوت است. پاوربانک‌های بهتر با قیمت بیشتر می‌توانند طول عمر بیشتری داشته باشند در صورتی که انواع پاوربانک ارزان قیمت احتمال دارد اینگونه نباشند. پاور بانک معمولا به صورت روزانه استفاده نمی‌شود، بنابراین می‌تواند بیش از 18 ماه عمر کند. یک پاور بانک خوب می‌تواند از 3 تا 6 ماه شارژ خود را با کمترین اتلاف، حفظ کند. پاور بانک‌های با کیفیت پایین‌تر ممکن است نتوانند به خوبی شارژ خود را بین 4 تا 6 هفته حفظ کنند.

 

پاور بانک چند بار شارژ می کند؟

این مورد به ظرفیت باتری دستگاه شما بستگی دارد. قانون کلی آن است که ظرفیت پاور بانک را به ظرفیت باتری تقسیم کنید. برای مثلا یک پاوربانک 20000 میلی آپر ساعتی به صورت نظری می‌تواند یک آیفون 6 پلاس را 6.9 بار از صفر تا 100 شارژ کند (20000/2915=6.9).

البته در نظر داشته باشید که این مورد همیشه 100 درصد دقیق نیست و عوامل دیگری هم دخیل هستند.

بهترین انواع پاور بانک ارزان قیمت خوب

پاور بانک موفی مدل Juice Pack Powerstation mini ظرفیت 2500 میلی آمپر ساعت

mophie-juice-pack-powerstation-mini-2500mah-power-bank

پاوربانک موفی مدل Juice Pack Powerstation mini با ظرفیت 2500 میلی‌آمپر ساعت از پلاستیک ضدخش ساخته شده است و طراحی آن تقریبا ظاهر آیفون 4 و 4S را در ذهن کاربر تداعی می‌کند. این پاوربانک کمپانی موفی قادر است در مدت زمان دو ساعت و نیم شارژ باتری آیفون 4S را از صفر به 100 برساند و البته شارژ آن کاملا تخلیه نشود. نشانگر LED روی بدنه این پاوربانک، کاربر را از میزان شارژ موجود در پاوربانک مطلع خواهد کرد؛ با این وجود شما به 5 ساعت زمان نیاز خواهید داشت تا پاوربانک موفی مدل Juice Pack Powerstation mini را به صورت کامل شارژ کنید. این Power Bank تنها 81 گرم وزن داشته و ابعاد آن تقریبا در حدود آیفون 4 و 4s است. این پاور بانک ارزان قیمت یک درگاه خروجی USB 2.0 داشته و از باتری لیتیوم پلیمر بهره می‌برد. ولتاژ ورودی و خروجی این پاوربانک در حدود 5 ولت بوده و شدت جریان خروجی آن 1.0 آمپر است. این پاوربانک در برابر اتصال کوتاه محافظت شده است و با موبایل، دستگاه‌های دیجیتال و پخش موسیقی سازگار است. به همراه این شارژر همراه یک کابل میکرو USB نیز ارائه می‌شود. پاوربانک موفی مدل Juice Pack Powerstation mini قابلیت حمل آسانی داشته و با توجه به قیمت خود، ارزش خرید نسبتا بالایی دارد.

پاور بانک ارزان 5000 میلی آمپر ساعت هویت مدل HV-PB004X

havit-hv-pb004x-5000mah-power-bank

پاوربانک هویت مدل PB004X از ظرفیتی معادل 5000 میلی‌آمپر ساعت برخوردار است و برای شارژ کردن انواع گوشی هوشمند، تبلت و دستگاه‌های دیجیتال بسیار مناسب است. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این پاور بانک ارزان 5000 هویت، برخورداری از دو درگاه USB با جریان خروجی 1.0 آمپر است که قادر است دو گجت را به صورت همزمان شارژ کند. از نظر میزان ظرفیت شارژ این پاوربانک، می‌توان گفت که پاوربانک هویت مدل PB004X قادر است که حداقل دوبار گوشی آیفون 6 را به‌طور کامل شارژ کند و البته کاملا تخلیه نشود. بدنه این Power Bank از پلاستیک فشرده ساخته شده و این محصول را در برابر هرنوع ضربه‌ای مقاوم کرده است. کاربر می‌تواند با استفاده از نشانگرهای LED روی بدنه این پاوربانک، از میزان شارژ موجود در آن مطلع شود. این محصول از باتری لیتیوم پلیمر بهره جسته و ولتاژ ورودی و خروجی آن معادل 5 ولت است. شارژر همراه هویت مدل PB004X از شارژ سریع پشتیبانی کرده و از دکمه خاموش/روشن نیز بهره می‌برد. این محصول در برابر اتصال کوتاه، افزایش دما و شدت جریان محافظت شده است و یک کابل میکرو USB نیز در کنار خود دارد. این پاور بانک ارزان 5000 حدود 122 گرم وزن دارد. می‌توان گفت پاور بانک هویت مدل PB004X با قابلیت‌های خوب و ظرفیت معادل 5000 میلی‌آمپر ساعت و قیمت بسیار مناسبی که دارد، می‌تواند گزینه مناسبی برای انتخاب شما باشد.

 شارژر همراه موفی مدل Powerstation duo ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت

mophie-powerstation-duo-6000mah-power-bank

 

برند موفی، پاوربانک‌های قدرتمندی را برای دارندگان آیفون طراحی و تولید کرده است. پاور بانک ارزان قیمت و قدرتمند موفی مدل Powerstation duo با ظرفیت 6000 میلی‌آمپر ساعت قادر است که دو دیوایس را به صورت همزمان شارژ کند. این Power Bank از دو درگاه خروجی USB 2.0 با خروجی 2.1 آمپر برخوردار است و قابلیت تشخیص قدرت باتری دیوایسی که به آن متصل شده را دارد. شارژر همراه  موفی مدل Powerstation duo مجهز به باتری لیتیوم یونی است و وزنی در حدود 191.5 گرم دارد. این پاور بانک در برابر خط و خراش مقاوم است و در برابر شدت جریان، ولتاژ اضافی، اتصال کوتاه و افزایش دما محافظت شده است. نشانگر LED روی این محصول، کاربر را از میزان شارژ موجود در پاوربانک مطلع می‌کند. قابل به ذکر است که این پاوربانک تنها با دیوایس‌های دارای پورت لایتنینگ سازگار است. این پاوربانک با ابعاد 57.2 در 116.8 در 19.8 و وزن نسبتا سبک خود، به‌راحتی در کیف جا شده و قابل حمل است.

 پاور بانک ارزان قیمت تسکو مدل TP 839 ظرفیت 9000 میلی آمپر ساعت

tsco-tp-839-9000mah-power-bank

پاوربانک تسکو مدل TP 839 گزینه مناسبی برای انتخاب می‌تواند باشد. این شارژر همراه از ظرفیتی معادل 9000 میلی‌آمپر ساعت بهره جسته و ابعاد و وزن نسبتا مناسبی نیز دارد. درحقیقت پاوربانک تسکو مدل TP 839 از ابعاد 143 در 78 در 15 میلی‌متر برخوردار است و سایز آن به‌گونه‌ای است که به‌راحتی در کیف و یا کوله کاربر جا می‌شود. این Power Bank از دو پورت خروجی USB پشتیبانی کرده و قادر است که به صورت همزمان دو دیوایس را با هم شارژ کند. گفتنی است ولتاژ ورودی و خروجی این محصول 5 ولت بوده اما شدت جریان ورودی آن حدود 2.0 آمپر است. این در حالی است که شدت جریان خروجی این پاوربانک معادل 2.1 آمپر است. پاور بانک ارزان قیمت تسکو مدل TP 839 از یک باتری لیتیوم پلیمر بهره جسته و جنس بدنه آن از پلاستیک است. این محصول از یک نشانگر LED جهت نمایش میزان شارژ پشتیبانی کرده و یک کابل نیز به همراه خود دارد. پاوربانک تسکو مدل TP 839 به موبایل، تبلت، موزیک پلیر و دستگاه‌های دیجیتال نیز به‌خوبی متصل شده و با آنها سازگار است.

 پاور بانک ارزان و با کیفیت هوکو مدل B9 ظرفیت 7000 میلی آمپر ساعت

hoco-b9-7000mah-power-bank

پاوربانک هوکو مدل B9 یکی دیگر از پاوربانک‌های باکیفیت موجود در بازار است که می‌توان با قیمت کمتر از 150 هزار تومان خریداری کرد. این Power Bank مجهز به ظرفیت 7000 میلی‌آمپر ساعتی است و قادر است برای سه بار به صورت کامل، شارژ یک گوشی مجهز به باتری 2000 میلی‌آمپر ساعتی را تامین کند. این پاوربانک یکی از کم‌حجم‌ترین و تقریبا سبک‌ترین پاوربانک‌های موجود در بازار است، به‌گونه‌ای که ابعاد آن 120 در 67 در 10 میلی‌متر بوده و تقریبا 143 گرم سنگینی دارد. این محصول از یک نشانگر LED جهت نمایش میزان شارژ موجود در دستگاه پشتیبانی کرده و به‌واسطه دو درگاه خروجی خود، قادر است که به صورت همزمان دو دستگاه را با هم شارژ کند. گفتنی است ولتاژ ورودی و خروجی آن 5 ولت بوده و شدت جریان ورودی و خروجی این پاور بانک حدود 2.1 آمپر است. باتری این شارژر همراه لیتیوم پلیمر بوده و قابلیت شارژ سریع دارد. همچنین جنس پاور بانک ارزان قیمت هوکو مدل B9 از پلاستیک سخت است که این محصول را در برابر ضربات احتمالی، مقاوم می‌کند. این پاوربانک با موبایل، تبلت، موزیک پلیر و دستگاه‌های دیجیتال سازگار بوده و از یک گیره جهت اتصال به کوله‌پشتی نیز پشتیبانی می‌کند. به همراه این محصول یک کابل USB، کیف مخصوص حمل و همچنین کابل USB با دو کانکتور میکرو USB و لایتنینگ ارائه می‌شود.

 پاور بانک ارزان و خوب انرجایزر مدل UE8003 ظرفیت 8000 میلی آمپر ساعت

energizer-ue8003-8000mah-power-bank.

کمپانی انرجایزر پاوربانک مدل UE8003 با ظرفیت 8000 میلی‌آمپر ساعت را به‌گونه‌ای تولید کرده است که قادر است گوشی آیفون 7 پلاس را دو بار به صورت کامل شارژ کرده و البته به طور کامل تخلیه نشود. این محصول به کمک دو درگاه خروجی USB 2.0 خود قادر است که به صورت همزمان دو گجت را شارژ کند. بدنه این شارژر همراه از جنس سافت تاچ بوده و ضد اثرانگشت است. پاوربانک انرجایزر مدل UE8003 ابعادی در حدود 118 در 69.6 در 15 میلی‌متر داشته و از آنجا که بسیار نازک است، به راحتی در کیف کاربر قرار می‌گیرد. البته این نازک بودن مدیون باتری لیتیوم پلیمری است که قابلیت شکل‌پذیری دارد. این محصول از ولتاژ ورودی و خروجی 5 ولت بهره جسته و شدت جریان ورودی آن 2.0 آمپر است. پاوربانک انرجایزر مدل UE8003 قابلیت شارژ سریع داشته و دارای نمایشگر LED جهت نمایش میزان شارژ موجود درون دستگاه است. این Power Bank در برابر شدت جریان، ولتاژ اضافی، اتصال کوتاه و افزایش دما محافظت شده است و به‌آسانی به موبایل، تبلت، پخش‌کننده موسیقی و دستگاه‌های دیجیتال متصل می‌شود. گفتنی است این پاوربانک در رنگ‌های مشکی و طلایی در بازار موجود است.

 

 پاور بانک ارزان قیمت ای دیتا مدل PT100 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

adata-pt100-10000mah-power-bank

 

یکی از برندهای خوشنام در زمینه تولید انواع پاوربانک، برند ای دیتا (ADATA) است. این کمپانی پاوربانکی به مدل PT100 را با ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت، به‌گونه‌ای طراحی کرده است که قادر است توسط دو درگاه خروجی USB خود با شدت جریان خروجی 1 و 2.1 آمپر، به صورت همزمان دو گوشی را با هم شارژ کند. این Power Bank مجهز به یک باتری لیتیوم یونی بوده و ولتاژ ورودی و خروجی آن 5 ولت است. قابل ذکر است که پاوربانک ای دیتا مدل PT100 برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی، چنانچه برای 20 ثانیه مورداستفاده قرار نگیرد به صورت خودکار خاموش می‌شود. این محصول مجهز به یک چراغ قوه LED است و با موبایل، تبلت و دستگاه‌های پخش موسیقی سازگار است. این شارژر همراه قدرتمند در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی، سبز و قرمز در بازار موجود است.

 پاوربانک ارزان قیمت آوی مدل P83K ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

awei-p83k-10000mah-power-bank

پاوربانک آوی (Awei) مدل P83K با ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعتی خود قادر است که دستگاهی نظیر گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 را دو بار کامل، شارژ کند. این پاور بانک ارزان قیمت برخلاف سایر پاوربانک‌های موجود در بازار که تنها از نشانگر LED برای مشخص کردن میزان شارژ موجود در دستگاه پشتیبانی می‌کنند، از یک صفحه نمایش LCD بهره جسته و میزان شارژ موجود را به صورت عددی به کاربر گزارش می‌کند. این محصول از دو درگاه خروجی با شدت جریان 1 و 2 آمپر پشتیبانی می‌کند که چنانچه به شارژ سریع نیاز دارید می‌توانید از درگاه 2 آمپری آن استفاده کنید. پاوربانک آوی مدل P83K از یک بدنه فلزی بهره می‌برد و جنس باتری آن لیتیوم یونی است. این محصول مجهز به چراغ قوه اضطراری بوده و در برابر شدت جریان، اتصال کوتاه و افزایش دما محافظت شده است. این شارژر همراه جهت رابط کاربری ساده‌تر برای شارژ شدن از درگاه میکرو USB نیز پشتیبانی کرده و با موبایل، تبلت، پخش‌کننده‌های موسیقی و دستگاه‌های دیجیتال به‌خوبی سازگار است.

 شارژر همراه ارزان و با کیفیت تسکو مدل TP 850 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

tsco-tp-850-10000mah-power-bank

یکی از ضدضربه‌ترین و جان‌سخت‌ترین پاوربانک‌های موجود در بازار، پاوربانک تسکو مدل TP 850 است. بدنه این شارژر همراه از جنس پلاستیک ABS و سیلیکون است که این محصول را در برابر ضربه، افتادن احتمالی و همچنین نفوذ آب، کاملا مقاوم کرده است. علاوه بر بدنه، این کمپانی برای درگاه‌های خروجی این پاوربانک یک درپوش طراحی کرده است تا از نفوذ احتمالی آب به آنها جلوگیری شود. همچنین برجستگی‌های روی بدنه این پاور بانک کمک می‌کند که به راحتی در دست کاربر قرار گرفته و احتمال سرخوردن آن به صفر رسیده است. اما در کنار تمام این ویژگی‌های مثبت، کمپانی تسکو این محصول را مجهز به یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت کرده است که قادر است یک گوشی مانند آیفون 7 پلاس را سه بار به صورت کامل شارژ کند. گفتنی است ولتاژ ورودی و خروجی این پاوربانک 5 ولت بوده و شدت جریان خروجی آن 2 آمپر است. این محصول تنها یک درگاه خروجی USB دارد اما در عوض از یک چراغ قوه دوکاناله بهره می‌برد. پاوربانک تسکو مدل TP 850 مجهز به نشانگر LED برای مشخص کردن میزان شارژ موجود در دستگاه است و در برابر شدت جریان، ولتاژ اضافی، اتصال کوتاه و افزایش دما محافظت شده است. برای شارژ باتری این پاوربانک به 8 ساعت زمان نیاز است و خاطرنشان می‌شود که این پاوربانک را به‌راحتی می‌توانید به موبایل، تبلت، پخش‌کننده‌های موسیقی و دستگاه‌های دیجیتال متصل کرده و از آن استفاده نمود.

 پاور بانک ارزان و خوب ریمکس مدل Proda Power Box ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

remax-proda-power-box-10000mah-power-bank

 

در این بخش سعی شد 10 تا از بهترین پاوربانک های ارزان قیمت موجود در بازار خدمت شما معرفی شود. در روزهای آینده با بخش دو همراه ما باشید.

 

 

 

  • ۹۸/۰۷/۱۳
  • مهدی فتح اله زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی